Skip to main content

Erken yeni yil kutlamamiz :)



Yeni yil havasina erken girince, hediyelerin acilmasini da biraz erkene aldik :) Hediyelerimizin cogunu bu aralar kullanmamiz guzel olacagi icin gec olmasin, ayin gunun onemi yok dedik kendimize evimizde bir aksam organize ettik.



Bu kucuk paket de yilbasi yemegi oncesi gittigimiz kuaforun hediyesi, bir cok yerde bu donemlerde kucuk surprizlerle karsilasabiliyoruz.


Ya da ben kendime kucuk surprizler yapiyorum arada :)


Surpriz demisken, Villeroy & Boch'tan yine bir Surpriz Box aldik. Bir onceki sefer sirin tabaklar cikmisti paketimizden:


Bu defa da magazada dolasirken cok begendigim, hem acil ihtiyac olmadigi icin hem de 300 euro civarindaki fiyatindan dolayi almayi dusunmedigim şık bir kahve takimi cikti 30 euroluk paketimizden :)


Vee agacimizin isiklarini yaktik, hediyelerimizi actik :




Hediyelerle kendimizi mutlu ettikten sonra baskalarinin mutlulugunda da payimiz bulunsun diye kartlar hazirladim. Iki gun boyunca dur durak bilmeden elliden fazla kart yazinca parmaklarim is yapamaz hale geldi ama sene sonu yaklastigi icin birden artan okul odevlerini de aksatmadim, bir de yaninda yil sonu etkinlikleri, geziler ve gunluk isler de eklenince biraz yoruldum, artik biraz dinlenme zamani, bir an once gelsin tatil :D



Comments

  1. Neden erken kutladınız? Yoksa seyahat mi var gene?
    Hediye paketinden çıkanı sevdim, yeni yılda da şansınız hep devam etsin:)

    ReplyDelete
  2. Tam sana yazacaktim burdan, vize bekliyoruz cikarsa Ingiltere'ye gitmeyi planliyoruz diye tam o sirada kapi caldi, pasaportlar gelmis, vize de cikmis :))

    Ama yeni yilda evimizde olacagiz, uc bes kere daha kutlariz biz bu yeni yili, bize eglence olsun :D




    ReplyDelete
  3. Oh gezin bakalım:))
    Biz de haftaya perşembe Hamburg`dayız aksilik olmazsa.

    ReplyDelete

Post a Comment