Skip to main content

Yeni yil hazirliklari baslasiiin :)


Bir suredir sokaklar, dukkanlar, her yer yavas yavas Christmas havasina girmeye baslamisti, biz de evimizi yesillerle, beyazlarla ve en cok da kirmiziyla susleyelim istedik. Basta planladigimizdan biraz daha buyuk bir agac aldik ama evimiz kucuk de olsa yerini buldu bile :) 

Ben agaci butun halinde alip hemen yerine koyacagiz sanmistim, cahillik iste :) Kutunun icindeki dallarin yaprak kisimlarini tek tek ayirarak, govdeye dallari birer birer yerlestirmek gerekiyormus. Bu islemleri yaparken baya bir eglendik Cagri ile, susleme kismi da bir o kadar keyifliydi. 









Hediyeleri paketleme kismi da baska bir eglence oldu, sonra hoop agacin altina :)



Yilbasi gecesi icin sapkalarimiz da hazir:)


Isvec'te ozellikle Christmas zamani icilen tarcinli, karanfili baharatli iceceklere deniyor 'Glögg'. Alkollusunu sicak sarap yapmistik, bir de elmali icecegini deneyecegiz bu defa. 



Kardan adamsiz, Noel Babasiz, geyiksiz olmaz :D









Herkese eglenceli hazirliklar diliyorum :)



Comments

  1. Hepsi çok güzel :) Yılbaşı öncesi hareketliliği çok seviyorum :)

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler :) Bir yilbasi gelsen ya bize, sokak sokak dolasirdik :)

    ReplyDelete
  3. Ne çok isterdim bir bilsen :) Ama olası görünmüyor :(

    ReplyDelete
  4. Belli olmaz ki, beklerim ben her zaman, yilbasi olmazsa paskalya olur, halloween olur... :)

    ReplyDelete
  5. harika görünüyor :)
    bu renkleri seviyorum
    :))))))))))))

    ReplyDelete
  6. içi açılıyor insanın değil mi?
    Evde biraz ben de süslüyorum çocuklarla. Ama buralarda aynı şekilde çok hoş olmuyor. Son yıllarda Türkiye`de yılbaşı hazırlıkları, süslemeleri arttı ama burada hepsi birbirine karıştırılıyor. Noel ve yılbaşından bahsediyorum.
    Biz birkaç günlüğüne de olsa Hamburg yapacağız gene. Malum çocukların okulu olduğundan sadece 3-4 gün kaçıyoruz:)

    ReplyDelete
  7. @turkuazft Tesekkurler :) ben de bu renklere, kış ve christmas figurlerine bayiliyorum :))

    ReplyDelete
  8. @Semi
    Havanin kapali ve soguk olmasina ragmen evi renkli, isil isil gormek insanin icini isitiyor gercekten :)

    Turkiye'deyken yilbasi aksami ozel bir yemek hazirlar, en fazla bir iki balon sisirir ya da ne bileyim kirmizi noel baba sapkasi falan takardik. Yine cok keyifli olurdu ama hazirliklar sadece o gune ozgu olurdu.

    Buralarda Noel cok onemli oldugu icin gunler oncesinden basliyor hazirliklar, bir de ustune yilbasi da olunca bizim icin de uzun bir tatil anlamina geliyor :)) Belki biz de kacariz bir yerlere :)

    Christmas zamanina mi denk gelecek Hamburg geziniz? Christmas markt deyince aklima ilk Almanya geliyor, sicak sarap, tahta oyuncaklar, tarcinli kurabiyeler... :)




    ReplyDelete
  9. Evet, uçuş 20`sinde. Yani Weihnachtsmarkt olayı henüz bitmemiş oluyor.
    Bazı bölgelerde başladı çoktan, gidersin belki.
    Hamburg`da çok farklı yerlerde bir çok Weihnachtsmarkt var. En büyüğü tabii ki şehir merkezinde. Yıllar önce Lüneburg`daki (kuzey Almanya) Weihnachtsmarkt`lardan birine gitmiştim. O mesela çok özel. Sadece bir hafta sonu ve ortaçağ dönemine ait. Hala yapıyorlar farklı şehirlerde. Denk gelirsen kaçırma. Her şey o döneme ait. Kıyafetler, satılanlar, hediyelikler:)
    Buradan bir bak fotolara:
    http://www.google.com.tr/search?q=mittelalterliches+weihnachtsmarkt&hl=en&client=safari&sa=X&tbo=u&rls=en&tbm=isch&source=univ&ei=WKCzUN6YHYrP4QSN-oDwBg&ved=0CDYQsAQ&biw=1440&bih=838

    ReplyDelete
  10. Internetten baktim da biraz yakinimizda Koln'de varmis Ortacag pazari ama 23-24 kasimda olmus, kacirmisiz, uzuldum :(

    Biz de Ingiltere vizesi sonucunu bekliyoruz, cikarsa oralarda oluruz, cikmazsa o pazar senin bu pazar benim gezecegiz :D

    ReplyDelete

Post a Comment