Tuesday, October 2, 2012

The cabin in the woods..



Film baslarda siradan bir korku filmi olacagi izlenimi verse de ilginc bir sekilde ilerleyip, yer yer komedi unsurlariyla suslenip, gondermeleriyle ve korku filmi kliselerine getirdikleri ilginc yaklasimlarla tuhaf bir sekilde bitiyor.

Bu filmi izleyip oyle gerileceginizi, korkudan urpereceginizi dusunmeyin, bir iki kucuk sahne disinda gerilim faktoru neredeyse yok.
Ozellikle son yarim saatte isler iyice cigirindan cikip fantastik bir hale donusuyor.
Herkesin zevkine hitap edecek bir film degil hatta sevmeyenin hiiic sevmeyecegi bir film ama bence farkli ve eglenceli bir gerilim filmi :)



2 comments:

  1. Eskiden çok gerilim ve korku filmi izlerdim. Epeydir izlemiyorum.
    Son postumda yazdığım gibi filmekimi vardı burda ve iki günde 4 film izledim.
    Normalde de haftada bir sinemaya gitmeye çalışıyorum:)
    Ama son yıllarda izlediğim akılda iz bırakan Amerikan filmi yok denecek kadar. Sanırım artık konu kalmadı ve ben sadece teknik okarak çok iyi filmlere doydum sanırım:))

    ReplyDelete
  2. Ben de cok severim ozellikle gerilim filmlerini.

    Ama bu daha cok komedi filmi gibi degil gibi nasil anlatsam bilemedim:)
    Japon korku filmleriyle ilgili gondermeler de var, korku filmlerinde klise olmus bir insan neden boyle davranir ki ben olsam yapmazdim dedigimiz seylere ilginc yaklasimlar var ve korku filmlerine konu olmus neredeyse butun kahramanlar var.

    Iyi bir gerilim filmi oldugu icin degil de degisik oldugu icin sevdim galiba daha cok :)

    ReplyDelete