Skip to main content

Side..

Yaklasik iki haftalik tatilimizin ilk haftasi Side'deydik. Babam daha once turizm sektorunde calistigindan bu sayede cok fazla tanidigimiz oldu. Side tatilimizi de babam araciligi ile bu tanidiklardan birinin calistigi otelde ayarlayinca balayi cifti muamelesi gorduk:)

Odamiz ozel olarak hazirlanmisti, sarap, meyve tabagi, tatli gibi ikramlar mumlar esliginde odada bizi bekliyordu. Genel anlamda da bir aksilik yasamadik Side'de. 

Deniz tam benim sevdigim gibi sicak ve dalgasizdi. Yiyecek konusunda da cok fazla secenek olunca Cagri'nin yemek secmesi, benim de surekli farkli bir seyler deneme istegim sorun olmadi. Calisanlarin ilgisi de guzeldi. Tam anlamiyla kafamizi dinledik bu tatilde, dinlendik. Ikinci balayimizi da huzur icinde tamamlayinca Kusadasi'na dogru yola koyulduk:)

























Comments

  1. ben de artık seni merak etmeye başlamıştım:) hafif tatlı bronzluk sana çok yakışmış güzelliğine güzellik katmış:))

    ReplyDelete
  2. Geri geldim ben :) Cok tesekkur ederim Selin ama beni simartiyorsun :)) Burdaki bronzlugu tanimlayan ''hafif'' sanirim ''hic yanmamissin'' anlamina geliyor ama ben boyle seviyorum kendimi peynir gibi, boyle alismisim napayim, kendimi esmer, yanik tenli dusunemiyorum :)

    ReplyDelete
  3. Oh oh ne güzel gezilmiş!
    Ne yemişsinizdir kim bilir oralarda:)
    İkiniz de çok mutlu ve rahat görünüyorsunuz. Hiç bozulmasın ve hep mutlu olun. Çok çok çok balayı kutlayın:)

    ReplyDelete
  4. Deniz, acik hava aciktirdigindan birazcik yemis olabiliriz ama kesinlikle canimiz istedigi icin degil :))

    Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederiz Semicim, nice mutlu balayilara o zaman :)

    ReplyDelete

Post a Comment