Skip to main content

Gelen kutusu..

Tatilden doner donmez posta kutumuzda bir suru kartpostal buldum. Guzel ve keyifli bir tatilden donmusum, dondugumde de dunyanin dort bir yanindan gelen harika kartpostallarla karsilanmisim, insan daha ne ister :)

Iclerinden en begendigim de Rusya'dan gelen ilk paylastigim kart oldu. Pullar da muhtesemdi. Ama her biri ayri ayri cok mutlu etti beni. 

Rusya (Russia)





Norveç (Norway)





Çin (China)





Tayvan (Taiwan)





Beyaz Rusya (Belarus)





Hollanda (The Netherlands)





Rusya (Russia)






Avustralya (Australia)





Ingiltere (Great Britain)





                                                   Hollanda (The Netherlands)




ABD (USA)





Almanya (Germany)





Litvanya (Lithuania)





Beyaz Rusya (Belarus)





Finlandiya (Finland)


Comments

  1. Ben de cok sevdim:) Guzel taraflarindan birisi de hangi ulkeden ve nasil bir kart ve pul gelecegi gercekten surpriz oluyor :)

    ReplyDelete
  2. Vejeteryan zombi favorim oldu:)
    Bir sonraki postum pullarla ilgili laf aramızda:)
    Sen bu kartpostallaşmaya mı üyesin?
    Ben de istemiştim bir ara, hala düşünüyorum...

    ReplyDelete
  3. Postunu sabirsizlikla bekliyorum :)

    Evet postcrossing'e uyeyim ve cok sevdim bu olayi, sen de katil bence, cocuklari icin hesap acanlar da var.

    Hatta hesabi acip kartlari yeni dogan cocugunun adina yazilmasini isteyen biri vardi, ileride topluca vermeyi dusunuyormus cocuguna, guzel bir surpriz olur, farkli farkli ulkelerden adina gonderilmis kartlar :))

    ReplyDelete
  4. Güzel bir fikir, aklima gelmedi degil:)
    Önce benim postu yazayim artik haftaya bakarim diger ise:)

    ReplyDelete

Post a Comment