Skip to main content

Bir cift ayakkabi..


Bir cift ayakkabi Sunay Akin'in icinde bir cok kisa hikaye bulunan kitabinin adi. Hikayelerin ortak noktasi da ayakkabi. Okunmasi cok rahat bir kitap. Biraz da belgesel izler gibi.

Oldukca ilgi cekici hikayeler var icinde. Gunumuzde kullanilan 'pabucu dama atilmak', 'cizmeyi asmak' gibi bazi deyislerin nasil ciktigina dair hikayeler, Charlie Chaplin'in, Van Gogh'un vs.. hayatindan ilginc kesitler, ayakkabi boyacilarinin hikayeleri, tarihten ayrintilar ve daha bir cok hikaye, kimi neseli bir cogu da huzunlu.



Comments

  1. Sunay Akin'in Oyuncak Müzesi'ne birkac sene önce gitmistik. Gitmediysen tavsiye ederim. Cok daha iyi örneklerini yurt disinda gördüm ama Türkiye'de bir ilk ve iyi toparlamis oyuncaklari.
    Kitabini okumadim, okunmasi rahatsa deneyebilirim. Zira bir kitap kurdu degilim ve cok agir kitaplar okuyamiyorum:)

    ReplyDelete
  2. Oyuncak muzesini duymustum ama gitme firsatim olmadi hic. Zaten Istanbul'a da hayatim boyunca bir kac kere gitmisimdir, kesfedilecek cok sey var daha Istanbul'da benim icin :))

    Kitaba basladigim gibi bitti diyebilirim. Kalin bir kitap degil zaten bir de kucuk hikayelerden olusmasi okumayi kolaylastiriyor. Hikayeler de ilginc olunca, bir tanecik daha okuyayim birakirim diye diye sayfalar geciveriyor.

    Kusadasi'ndayken baslamistim okumaya, surekli gezmemize ragmen aralarda okuyarak bitti iki gunde. Hikayelerin bazilarinda agladigim da oldu. Ben biraz sulugozum bu konuda galiba, en cok animasyon filmlerinde agliyorum mesela :))

    ReplyDelete
  3. İstanbul`a sadece birkaç kez mi gittin? Şaşırdım nedense:)

    ReplyDelete
  4. Evet aslinda Turkiye'de bir cok yeri gormusken burnumuzun dibindeki Istanbul'a gitmemem ilginc, sasirman normal bence:)

    Ankara'nin dogusuna da gitmedim, oralari merak ediyorum..
    Karadeniz'de de Corum, Amasya, Samsun'a gittim sadece, Artvin'e kadar boydan boya gezmek istiyorum, yaylaya cikip, butun yoresel yemekleri yemek istiyorum :))

    Istanbul yasamak icin bana cok uzak bir sehir, o acidan isinamadim ama bunun sebebi biraz da orda cok cok az vakit gecirmem. Sehirleri dogal guzellikleri, olanaklari, tarihi vs disinda daha cok yasadiklarimla orantili seviyorum galiba, Ankara'ya bayiliyorum mesela :))

    Istanbul'u da karis karis gezmek isterim ama bir turist gibi, orada yasama fikri hala uzak bana..Ankara ve deniz konusuna gelirsek de Izmir'i tercih ederim Istanbul yerine:)

    ReplyDelete
  5. Benim de çok beğenerek okuduğum bir kitap..Hikayelerden oluşması da hoş, sıkmıyor, aksine meraklandırıyor..

    ReplyDelete
  6. Merhaba Hilal:)

    Ben de sevmistim kitabi, bazilarinda gulumsedim hatta bazilarinda agladigim bile oldu :/ Yeni bir seyler ogrenmek de cabasi :)

    ReplyDelete

Post a Comment