Saturday, August 11, 2012

Renk,renk, desen desen..


Pastel renklerde ve minik desenlerden olusan her sey cok hosuma gidiyor, bir elbise de olabilir bu bir ev esyasi da. Gecenlerde yine kirtasiye malzemesi cilginligina dur diyemeden kendimi ustunde bu tarz desenler olan bir dosya ve bir suru dekoratif bant almis halde buldum :)



Dekoratif bantlarin kullanimi cok basit ve herhangi bir yuzeye uygulanabiliyor. En guzel tarafi da istendigi zaman kolayca cikartilabiliyor. 
Ben bu dekoratif bantlarla cekmecelerin kulplarini kapladim , Ikea'dan aldigimiz kendisi beyaz cekmeceleri nedense ahsap renginde olan bilgisayar masasinin cekmecelerini kapladim, duz renk mumlarin disina yapistirdim ve tuvaletteki minik aynanin onundeki kismin metalik gri rengindeki kenarini yildizli bantla renklendirdim. Kavanozlari, siseleri vs de bu bantlarla kaplayip guzel saksilar elde edilebiliyor. Ben her gun aklima esen bir yerleri bantliyorum zaten, birazdan da kalemlere el atacagim :))


Bilgisayar masasinin eski hali:








Bunlar da ojelerle renklerdirdigim bardak altliklari :)





2 comments:

  1. Kavanozdaki bantlari görünce söyle bir yutkundum:))Nasil yani dedim icimden ama yaptiklarini görünce neden o kadar cok anladim:)

    ReplyDelete
  2. Cok seviyorum kirtasiye malzemelerini, kullanmayacak olsaydim bile alirdim herhalde :))

    Ama bol bol kullandim, bantlar kagittan yapilma oldugu icin bant gibi degil de zaten hep oradalarmis gibi duruyorlar, bir nevi kendinden yapiskanli kagit aslinda :)

    ReplyDelete