Thursday, August 2, 2012

Postcards from België 4


Pluma Çin'de cok eski bir kentte yasiyor. Kedileri cok sevdigi icin ona bu karti gondermistim. Hem karti hem de el yazimi cok begendigini yazmis. Tabi boyle soyleyince sekilli harflerle karizmatik bir yazi gelmesin gozunuzun onune, sadece duzgun ve okunakli, bilgisayarda yazmisim gibi oluyor cogu zaman :)

Pluma ''Wonton''u cok sevdigini yazmis, ozellikle kahvaltida tercih ediyormus.

Wonton bir cesit Çin yiyecegi. Kesin olmamakla birlikte Wonton'un 'bulut yutmak' anlamina geldigini okumustum. Cok cesitli sekilde tuketilmesine ragmen en cok sevilen hali corbasi sanirim. Bizdeki mantiya benziyor biraz da.







3 comments:

  1. Ama ben bu kartları çok sevmeye başladım. Ne güzel hem bir sürü şirin şirin kartın oluyor hem de bir sürü insanla iletişim kurup değişik bir şeyler öğreniyorsun. Bir de diyorsun ya kedileri sevdiği için bunu gönderdim falan diye çok hoşuma gidiyor bu düşünceli hallerin. Kalmadı senden çok;) Ben mi kaçırdım bilmiyorum ama nasıl başladı bu kart işi ben de kalkışmak istedim sanki bu işe:)

    ReplyDelete
  2. Kesinlikle cok eglenceli bir olay.

    Baska bir blog yazari bir yazisinda paylastigi bir cok fotografin arasinda bir de kartpostal fotografi paylasmis altina da 'Postcrossing sayesinde aldigim kartlarin sanirim en guzeli' yazmisti.
    Dikkatimi cekmisti, merak edip sormustum nedir ne degildir diye, biraz da arastirinca cok keyifli geldi bu olay ve basladim, daha bir ay yeni doldu ama bir suru kartim oldu simdiden :))

    Cok kisaca olayi anlatayim. Istersen bir goz atarsin siteye falan, ayrintilari konusuruz sonra, seve seve anlatmaya devam ederim :)

    Siteye girip ucretsiz uye oluyorsun ve adres talep ediyorsun. Sana rastgele bir kullanicinin adresi ve bir numara veriliyor. Bu numarayi yazmak istedigin diger seylerle birlikte kartpostalin ustune yaziyorsun, ve gonderiyorsun. Gonderdigin kisi senin kartini aldiginda siteye bu numarayi giriyor ve senin her adresine ulasan kartin icin senin adresin de baska birilerine veriliyor ve kartlari beklemeye basliyorsun :)

    ReplyDelete
  3. Siteyi de yazsaymisim iyiymis :D

    http://www.postcrossing.com

    ReplyDelete