Tuesday, August 21, 2012

Bayram hediyelerim :))

Blogun adresini 2008 Haziran'inda almistim ama ilk postumu uc sene sonra, yine bir haziran ayinda, 2011 yilinda paylasmisim.

Ogretmenlik yaparken zaten hic firsatim olmuyordu, kimya ve ingilizce gibi farkli branslarda ders vermek, 9. 10. 11. ve 12. siniflarin her biri icin farkli konulara hazirlanmak, ayni sinifta olsa da farkli seviyelerdeki yuzlerce ogrenci icin sinav hazirlamak, sinavlari degerlendirmek, e-okula girmek vs. vs. gibi bitmeyen bir suru isler derken bir de blog yazmak utopik olurdu. Bunlar sadece aradaki uc yil icin bir aciklama, kesinlikle sikayet degil. Cok yorucu ve yipratici olsa da her gununden zevk aldigim bir meslek oldu ogretmenlik. Ogrencilerimi, onlara ders ya da hayat ile ilgili bir seyler katabilmeyi bir sekilde yasamlarinda iz birakabilmeyi farkli bir is yapip cok para kazanmaya tercih ederim.

Yurtdisina tasininca ogretmenlikten ogrencilige gecis yaptim, dil kurslarina basladim. Tabi ogrenciyken bol bol vakti oluyor insanin :)) Bu bos vakitlerde buradaki yasantimizla ilgili gunluk tutmaya karar vermistim. Sonra fotograflarla desteklersem daha guzel daha anlamli olur dusuncesiyle deftere degil de bilgisayara yazmaya karar verdim. Yillar once aldigim blog adresini de bu gunluk icin kullanmaya basladim. Uzun sure disariya kapaliydi blog. Sonra ailelerimiz, arkadaslarimiz neler yapiyoruz, nereleri geziyoruz merak edince, blogu gorunur kilip tanidiklarimizla paylastik adresini.

Blog yazmaya baslayinca daha fazla blog okumaya basladim ve gezilerimizin disinda seyler de paylasmaya. Baska bloglardaki blog bulusmasi yazilarini falan gorurdum hep ya da insanlarin sahsen tanismadiklari halde birbirlerine arkadasca biraktiklari yorumlari.

Turkiye'de olmadigimdan bu bulusmalar benim icin zaten cok uzak ihtimal. Ama uzaktan da olsa blog sayesinde tanidigim guzel insanlar oldu. Kimi zaman ben onlarin hayatina misafir oldum kimi zaman onlar benim:)

Bu sabah gune cok guzel bir surprizle, Turkiye'den gelen bir paketle basladim. Sadece bu kitapla ilgili yazdigi bir yazinin altina kitabi merak ettigimi soylemem uzerine bana kitabi gonderme inceligini gosteren Banu'dan gelen paketti bu.

Nasil mutlu oldugumu anlatamam :) Kitabin yaninda harika kartpostallar (Turkiye'de kartpostal bulmanin zor oldugunu duymustum, en guzellerinden iki tanesi simdi benim:), tam da onun gibi kitap kurduna yakisan bir kursun kalem ve cok begendigim martili, bulutlu, vapurlu, Istanbullu bir kitap ayiraci gondermis. (Pullara da bayildim:)

Cok cok tesekkur ederim Banu, gercekten cok mutlu ettin beni, aldigim en guzel hediyelerden biri, benim icin anlami buyuk :) Okumakta oldugum kitabi bitirir bitirmez okumaya baslayacagim kitabi, zaten inanilmaz merak ediyorum :)

Dilerim senin hayatinda da boyle yuzunu gulumseten bir suru guzel an olur :)








4 comments:

  1. Blog arkadaşlıği deyip geçmemek lazım, çok ötesinde....
    Keyifle oku hediyeni:)

    ReplyDelete
  2. Ben zaten cok memnunum blog sayesinde tanidigim insanlardan dolayi iyi ki yazmaya baslamisim diyorum:)

    Tesekkur ederim, sabirsizlaniyorum okumak icin:)

    Donmussunuz galiba Hamburg'dan, umarim keyifli gecmistir. Yazilarini bekliyorum, ozledik valla :D

    ReplyDelete
  3. Biz de donuyoruz yakinda, internete pek giremiyoruz gezmekten;) donunce okuyacagim blogunu :)

    ReplyDelete