Skip to main content

Kartpostal Hikayeleri 1


Daha once bahsetmistim misafirlerimiz gelecek diye, geldiler ve donduler bile Turkiye'ye. Onlarla ilgili postlari daha sonra paylasacagim. Bu yazi misafirlerimizin guzel bir jestiyle ilgili.
Pazar gunu biz o gun yapacagimiz gezi ile ilgili bir kac hazirlik yaparken onlar da Antika Pazari'ni dolasmaya cikmislardi. 
O gun Bruksel'e gittik, aksam uzeri eve dondugumuzde pazar gunu bir sey gelmesi pek mumkun gorunmese de sirf aliskanliktan posta kutusuna baktim. Son zamanlarda hic bos kalmiyor posta kutumuz, her gun bir seyler bulmaya aliskiniz ama pazar gunu kocaman sari bir zarf bulunca biraz korktum, resmi bir evrak vs mi geldi bir sey mi oldu diye. Burada devlet kurumlarinin isleyisi Turkiye'den farkli oldugundan ne zaman neyle karsilasacagimizi bilemiyoruz. 

Posta kutusunu acip zarfi gorunce rahatladim. Adres yoktu ve sadece isimlerimiz yaziliydi, icinde de bir suru kartpostal vardi. Misafirlerimiz antika pazarindan bizim icin kartpostallar almislar, bazilarinin icine de guzel seyler yazmislar, posta kutumuza atmislar sabah eve girmeden. Cok guzel bir surpriz oldu bizim icin, bayildim bu kartpostallara. Kartpostal kutumuz simdiden dolmaya basladi bile :)










Comments

  1. Hepsi çok tatlı ama birinci ve sonuncu ayrı bir güzel :)

    ReplyDelete
  2. Sonuncuyu esim icin ozel secmisler elektro gitar caliyor, muzikle ilgileniyor diye :)

    Ben de bayildim hepsine ama ilki favorim:))

    ReplyDelete
  3. Ben de sana yurtdisindan minik misafirler gelince ayni seyleri dusunmustum :D

    ReplyDelete

Post a Comment