Wednesday, July 18, 2012

Calisma odam..


Benim icin Bulent Ortacgil'in yeri ayridir. Yazmaya kalksam hangi sarkisinda ne hissederim, hangi soz benim icin nereye varir diye sayfalar surer. Sadece o da degil birlikte calistigi muzisyenleri de, yaptiklari isleri de cok seviyorum. 

Bir kac kere kesisti yollarimiz. Ankara'da yasadigim donemde 3-4 kere konserine gitme firsatim olmustu. Ilk kez bir konserden sonra bizim gibi bir kac kisinin daha bekledigini ogrenince gelmisti yanimiza, o zaman tanismistik. 
Daha sonra Hacettepe'den hocalarimizdan birinin yakin arkadasi olmasi vasitasi ile baska bir konser sonrasinda sohbet etme firsati bulmustuk. 
Bir defasinda da tek basima gittigim konser oncesinde hersey gayet normalken, konser bitiminde Ankara'nin karlar altinda oldugunu, yollarin kapandigini gordugumde, sarji bitmis telefonumla konser salonunda kalinca arkadasim bir sekilde gelip beni alana kadar gorusme firsatimiz olmustu. Neredeyse ben de siir yaziyordum 'kar kesti yolu' diye ne gundu o oyle:)) 
Konser arasinda fotograf vermek icin kulise girmem, Odtu Acik Hava konserlerinde tuvalete giderken karsilastigimizda o anki saskinlikla sanki evime arkadasim gelmis gibi 'hosgeldiniz' demem gibi bir kac durum daha olmustu:)

Ntvmsnbc'nin yeni projesinde Ortacgil'in calisma odasina konuk olduklarini gorunce paylasmak istedim. Ilginc bir proje olmus. Buyrun linki de soyle:



2 comments:

  1. Ortaçgil sevilmez mi hiç!
    Teoman' la yaptıkları konserler de harikaydı. CD dinlemekten bozuldu, neyse ki buldum tekrar:)

    ReplyDelete
  2. Mp3 olarak bilgisayarda var hepsi de ben henuz CD asamasina gecemedim, ama butun kasetleri mevcut elimde :)

    Her ne kadar suanda kasetleri dinleyebilecegim teknolojide bir aletim olmasa da :))

    ReplyDelete