Thursday, July 12, 2012

Biraz da dekorasyon..

Bugun hava kapaliydi yine. Ben de kendimi neselendirmek icin evde bir kac calisma yaptim. Internette cok fazla guzel proje var kendi kendimize yapabilecegimiz yaratici islerle ilgili. Ama ufak tefek malzeme, arac gerec gerekiyor onlar icin. Benim elimde o tarz arac gerecler olmadigindan cok basit duzeyde bir kac sey denedim.

Renkli kurdelelerim vardi, onlara fiyonk seklini verdim. Bu sekilde herhangi bir yere, yastiklarin ustune, kumas cantalara, elbiselere tutturulabilir. Ben ataslara takarak bir kac yere sabitledim.





Bos duran vazoyu da altta guzel kokulu ve renkli kurumus ciceklerle, ustte de kozalaklarla degerlendirdim.


Yilbasi agacina asilmasi gereken süsler benim icin mumluk süsü oldu:)


Daha cok benim cocuklugumda kullanilan turde bir cam sekerlik almistim. Hem daha buyuk bir seyi boyamadan once deneme olsun diye hem de sekerlik sadece duz bir cam olarak kalmasin biraz renklensin diye boyamaya karar verdim. Sonuc hosuma gitti artik daha buyuk esyalari da boyayabilirim. :)




Bugun vaktim vardi bol bol, hazir baslamisken kendimi alamadim bir de tuzlukla karabiberlige el attim. Duz beyaz set bes dakika icinde daha sirin bir hale burundu.




Bu sonuncusunu ben yapmadim, hediye geldi sans getirsin evimize diye. Batil bir inanc da olsa, 7 fil biblolarinin bereket getirdigine inaniliyor  ve bir cok cesidi var bildigim kadariyla, porselen, tahta vs. Hayvanlarla ilgili her seyi severim, bu mavili cam fillere de bayildim, nazar boncugu da cabasi :)






2 comments:

  1. Hem basit ama hem de hoş şeyler yapmışsın...Evin renklenmiş:)

    ReplyDelete
  2. Gercekten oyle oldu, beşer dakikadan bir suru renk geldi evimize:)

    Ileride bir kac malzeme alip bir de yol gosteren bulursam daha kapsamli calismalar yapabilirim :D

    ReplyDelete