Monday, June 4, 2012

Belki Haziran'da mavi benekli cocuksun :))




Sinavlarimiz bitti sonunda.. Uzun bir tatile girdik.. Burda yaz mevsimi olsaydi yaz tatili derdim ama :)

Pazar gunu dogumgunumdu, 20'li yaslarin son dogumgununu kutladik, sadece ayin 3'unde degil neredeyse bir haftadir dogumgunu cocuguydum aslinda:) 

Cumartesi sabahina da guzel bir kahvaltiyla basladik. Cagri ben uyurken Turk marketine gidip harika seyler almis kahvalti icin. Uzun uzun kahvaltimizi yaptik, bir seyler izledik. 

Ogleden sonra da Helena'nin cocuklarinin dans gosterisi varmis, ona davet etti bizi. Kipir kipir muzikler dinledik, danslar izledik. Cocuklar cok sekerdi, aralarinda dans konusuda cok yetenekli olanlari da vardi. Gosterinin temasi dans yarismasiydi. Yetenek sizsiniz tarzinda bir show oldu tabi ondan daha seviyeliydi ozellikle de juri konusunda. Daha cok Baris Manco usulu 10 puan 10 puan 10 puanla ayrildi butun yarismacilar :) Birinci olarak da ''Herkes''i sectiler. (Gosterinin fotograflari asagida)

Aksam da Cantina Mexicana'ya gittik yemek yemek icin. Yemegin ustune de evde dogumgunu karpuzumu kestim, mumlari ufledim :) Buradaki cekirdeksiz ama kucucuk ve tatsiz karpuzlardan sonra Cagri'nin Turk marketinden aldigi tatli, sulu, kutur kutur karpuz ilac gibi geldi dogrusu, uzun zamandir bu kadar guzelini yememistim.

Pazar gunu evdeydik , zaten hava da yagmurluydu.

Dogumgunum icin arayan, arayip da ulasamayan, mesaj gonderen, sosyal medyadan kutlayan, maille havai fisekler patlatan (yeni nesil teknoloji konusunda cok yetenekli;) herkese tekrar cok tesekkur ediyorum:) 















Dogdugum gunden tam 20 yil oncesi icin, Mavi Gozlu Dev icin tuyleri diken diken eden bir video..

                                              


Gosteriler sirasinda ortam oldukca loş oldugundan ve cocuklar da yerlerinde durmadigindan fotograf cekmek zor oldu ama bunlar da ''Dance Battle'' dan bir kac fotograf:






































No comments:

Post a Comment