Skip to main content

Aile ziyaretleri 5 (Sezon Finali :P)

Aile ziyaretlerinin bu donem icin son postu, yeni sezonda yeni yazilarda bulusmak dilegiyle:))

Son donem gezilerinin hepsini bir yazida topladim. Farkli ulkelerden, farkli sehirlerden bol fotografli uzun ama eglenceli bir post oldu.  Sizin de keyif alacaginizi umuyorum..


Persembe gunu hava guzeldi. Her ne kadar aksam firtina ve yagmur olsa da.. 

Kahvaltidan sonra pazari dolastik, sonra parka gittik, 25 derece sicakligi bulmusken bir de dondurma yedik zira hava bir daha bu kadar isinmayabilir :) 














Cuma gunu Maastricht'teydik. Konser vardi, meydani kapatmislar, cevredeki restaurantlari ozel olarak duzenlemislerdi. Kanal boyunda dolastik, alisveris yaptik.

Ilginc urunler satan dukkanlar kesfettik. Ozellikle fransiz filminden firlamis gibi duran iki tuhaf kadinin islettigi sapkaci dukkani gorulmeye degerdi. Aksam da meksika restaurantinda yedik yemegimizi.





















Cumartesi gunu Belcika'nin en sevdigim sehirlerinden biri olan Brugge'a gittik.

Cikolata, dantel, Kwak birasi, faytonlar, bisikletler ve farkli ulkelerden insanlarla doluydu Brugge.

Kanal turu yaptik sehre genel bir bakis atmak icin, sonra da yuruyerek dolastik bir uctan bir uca. Yine cok guzel dukkanlara ugradik gezerken, bazi dukkanlari icinde ne var ne yoksa toplayip eve goturmek geldi icimden:)



























Fotograflarini cekmemizi rica eden japonlarin polaroid fotograf makinesi harikaydi:)
























Pazar gunune Tongeren'de meydanda, sokaklarda ve bir kac buyuk hangarda kurulan Avrupa'nin en buyuk antika pazarlarindan biri olan pazari gezerek basladik. Kahvaltidan sonra da Bruksel'e gittik. Uzun zamandan sonra Tanju abi ve ailesiyle de gorusebildik. Onlarin rehberliginde Bruksel'in daha once gitmedigimiz kisimlarini da gezdik, yapilarla ilgili bilgiler ogrendik.
















Pazartesi gunu de Aachen'daydik. Bu aralar  Turkiye'den kiminle konussak ''cok sicak, yaniyoruz !!'' diyorlar. Buralarda havalar biraz degisik, sagi solu belli olmuyor.  O yuzden haziran ayinda cizmeyle, bereyle ve kislik montla dolasmamiz ilginc gelebilir:))












Comments

  1. Her şey harikaydı. Fotoğraflar daha bir farklılık kazandırmış görduklerimize ve yaşadıklarımıza.Teşekkür ederiz çocuklarım.

    ReplyDelete
  2. Biz tesekkur ederiz babacim, cok guzeldi her sey, birlikte boyle guzel anlar gecirdigimiz icin cok mutluyuz :))

    ReplyDelete
  3. bayıldım bayıldım yine fotolara. yeşil pasaportumun aramızdan ayrılışının bu 2. ay dönümünde yaşadığım yas katlandı bu güzel görüntüler üzerine:) bruges meydanındaki fotonuz şahane. hepsi güzel de ben onu ayrı bir sevdim nedense. kwak bardaklarına yine pek bir özendim biliyosun gittiğimde kendisiyle tanışamamıştım:( o şirin şekercide yine bir tur attım sayende. çok olmuş gibi geliyodu ama daha kurabiyelerin yeni bittiğini hatırlamış oldum hem:)yeni sezonu heyecanla bekliyorum o zaman ben de bu güzel fotoları bu mutlu yüzleri görmek için:)

    ReplyDelete
  4. @littlesurprisegirl Cok tesekkur ederim, mutluydum, daha da mutlu etti beni yorumun :)

    Ama gezinle ilgili ayrintilari hala bilmiyorum ki hic, ne yaptin, nerelere gittin, nasil gecti, Kwak neden icmedin, en cok nereyi sevdin, tekrar ne zaman geliyorsun ??

    ReplyDelete

Post a Comment