Wednesday, February 8, 2012

Sirin seyler :)

Yildonumu kutlamalari ve sinav hazirliklarindan sonra sakin basladik bu haftaya. Subat ayinda evlilik yildonumu, cikma yildonumu, dogum gunu ve her ne kadar kutlamasak da sevgililer gunu olunca bu ayin tamamini kutlama ayi olarak dusunuyoruz. Hangi gun oldugunu onemsemeden kendimizi mutlu edecek seyler yapiyoruz. 

Bugun dersten donunce hem yapacagim temizlik icin motivasyon olsun hem de kutlama ayimiza uygun olsun diye sirin muffinler hazirladim.. Bir kismini frambuaz ile renklendirilmis kalplerle susledim, birazini tarcin ve kuru uzumle, birazini da hindistan cevizi ile tatlandirdim. Ortaya lezzetli ve renkli muffinler cikti.









Gecenlerde kestigim taslardan yapmaya basladigim minik baligimi bitirmis ama cercevesini tamamlamamistim. Bugun onu da tamamlayinca yeni calismalarin onu acilmis oldu :)

Subat'in 17'sinden sonra okullar tatil olacak bir haftaligina.. Karnaval sezonunun acildigini gosteren bir tatil bu. O tarihlerde de Turkiye yolu gozukuyor bizlere :))






2 comments:

  1. Harika şeyler yapmışsın canım.Ellerine sağlık.Seninle gurur duyuyorum.Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  2. Annecim tesekkur ederim, bos zamanlarimi degerlendirmek icin bir seyler yapmaya calisiyorum, keyifli oluyor boyle seylerle ugrasmak:)

    ReplyDelete