Sunday, January 22, 2012

Bir Van Gogh degil :)

Dil kurslari, geziler, yeme icmeyle ilgili hic bitmeyen aktiviteler, evle ilgili isler derken dolu dolu geciyor gunlerimiz. 

Geriye kalan zamanlari da yapmaktan zevk aldigimiz seylerle degerlendiriyoruz, kitap okuma, muzik dinleme, gitar calma, film izleme, wii'den balona buldugumuz her seyle oyun oynama gibi. 

Hic ozel bir yetenegim ve egitimim olmamasina ragmen resim yapiyorum bir de arada. Aachen'da tesadufen girdigimiz bir magazadan aldigimiz malzemelerle basladi her sey. 

Ortaya hic bir sey cikmasa bile renklerle ugrasmak iyi hissettiriyor insana, o yuzden tavsiye ederim herkese, iki firca, bir kac boya, bir tuval ile daha eglenceli gececektir bos zamanlariniz..

Simdilik elimdeki malzemelerle kucuk bir pena kutusu yaptim ama isi ilerletip dekupaj yapmayi planliyorum en yakin zamanda malzemeleri temin edip, bakalim neler yapabilecegim:)












2 comments:

  1. Bu blogda yazdiklarini severkek takip ediyorum. Paylasimlarin cok sevecen ve cok duygulu. Ne hissediyorsan o anda, ne yasiyorsan; objektifinden de apacik yansitmissin. tebessumler icin tesekkurler :)

    ReplyDelete
  2. oleey, cok sevindim, cok tesekkur ederim :))

    ReplyDelete