Skip to main content

Beytepe..


Acisiyla tatlisiyla ne gunlerimiz gecti bu guzel kampuste.. 
Anlatsam roman olur derler ya, bu kampuste ogrencilik yapan hemen herkesten ucer beser kitap cikar heralde:)  
Hala Ankara'ya yolumuz dustugunde firsat yaratip ugramaya calisiyoruz ama daha cok degisimi gorme, eskileri yad etme amacli oluyor bu gezintilerimiz , burda her sey ogrenciyken baska guzel..


(fotograflarin bazilari teknoloji bu kadar gelismeden o zamanin imkanlariyla cekildiginden pixelleri sayilir halde:)























































Comments

  1. Hacettepe'yi ben de çok özlemişim kızım.Sağolasın sayende hasret giderdim.Şunu söylemek isterim.Sen ve Çağrı'yla birlikte gördüğüm fotoğrafları daha çok sevdim.Hele bir de sana ördüğüm bere ve atkıyla olan resmi görünce, nasıl mutlu oldum anlatamam yavrum.Sizleri çok seviyorum...

    ReplyDelete
  2. O atki ve bere burada da bizimle zaten, elinize saglik annecim :)

    Cagriyla olan resimler gecenlerde doktor kontrolu icin Ankara'ya gittigimizde cektiklerimiz, Beytepe'ye de gitmistik, hasret gidermistik.
    Digerleri ise yillar oncesinden, 2001 yilinda cekilen bile var ama o zamanin sartlariyla cekildi, eskileri hatirlatan anilardan onlar da :)

    ReplyDelete
  3. Benim de var böyle fotoğraflarım.Hepsini çıkarıp bilgisayara atayım bari.Çok özendim size.Eşin de Beytepeli galiba😉Benzer duygularla ve ortak bir ruhla gezmişsiniz .Çok güzel her kare.Günay Hanımı gördüm bir de🙂Kocaman sevgiler😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet esim de Beytepeli, 99 girisli o, bir sekilde mutlaka ayni ortamda bulunmussunuzdur kampuste, dunya ne kadar kucuk :) Fotograflardan bana da gondersen ya, nostalji olurdu. Sevgiler :)

      Delete

Post a Comment